dinsdag 9 januari 2018

Baby schudkaartje

Goedemorgen, ik heb vandaag een kaartje voor jullie voor een jongetje. Ik heb er een schudkaartje van gemaakt met oude producten van Eline Pelinkhof.


Ik heb papier gebruikt van MD en eerst een schattig babytje met muisjes als schudproduct gemaakt. Verder een klein waslijntje en een leuke babybeer beneden in de hoek. De tekst maakt het een compleet kaartje.

Ik vond hem erg leuk om te maken en er moet nog steeds een meisjes-versie van gemaakt worden.

Liefs Sabine

9 opmerkingen:

  1. heel lief en leuk babykaartje, mooi met het schudgedeelte,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schattig wat blijven die baby plaatjes toch lief he...
    heel leuk kaartje.

    Fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig kaartje ze blijven toch leuk de babietjes van eline
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit een dotje Sabine, waar koop je zo'n leuk klein shakerbolletje???

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een allerliefste babykaart Sabine. Wat leuk om muisjes in het schudgedeelte te stoppen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.

    Liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk Sabine!. Ik heb de plaatjes ook nog haha, die zijn zo leuk. had ze van de week nog in mijn handen.
    Het schudgedeelte lijkt wel bol, klopt dat? Heel leuk gedaan.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf gedaan Sabine! Dee kaartjes worden vast en zeker goed ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen