maandag 6 november 2017

Kerst 2017 #38

Goedemorgen, vandaag weer 2 kerstkaarten voor jullie. Gisteren is onze winterserie weer begonnen. We hebben in de winterperiode altijd 6 wandeltochten. Het was dus een vroegertje gisteren maar wel weer erg gezellig. Vandaag weer gewoon naar de sportschool.

Maar goed, nu mijn kaarten.


Ik had vorig jaar een blokje papier gekocht bij het kruidvat. Ik viel meteen voor het koperkleurige papier. Ik had er nog wat van over en ik had bij de action een pakje cadeau labels gekocht wat ook koperkleurig was. Dat heb ik nu mooi weten te kopieren.
Het is een soort lichtgrijs papier maar het staat heel mooi met het wit erbij.


De teksten zaten bij het kruidvat papier. Ik vind ze vrij groot, maar het voordeel is wel dat het papier niet veel nodig heeft. Ik heb achter de cirkel ook koperkleurig papier gemat. Het was even zoeken naar een mal die er achter paste en dit was gelukkig net pas.

Ik ga richting de sportschool en kom vanmiddag weer even langs. Liefs Sabine

8 opmerkingen:

  1. Zeker heeft het door de teksten niet veel nodig en zo kun je toch mooie, maar wat snellere kaarten maken. Ook wel eens fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke strakke kaartjes! De kleuren zijn erg mooi.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren hebben je kaarten, die koperkleur is leuk en de teksten passen er perfect bij,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee prachtige stijlvolle kaarten met het koper. De grote teksten zijn erg mooi erbij. Wat zijn je beterschapskaartjes ontzettend leuk geworden met de pleisters.
    Ik hoop dat het in januari niet te koud is als ze het raam gaan wisselen, brrr
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kerstkaartjes Sabine ...
    Hees speciaal met de koper toets ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. twee prachtige kaartjes in deze mooie kleurtjes Sabine.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind beide kaarten prachtig! De eerste vind ik helemaal super. Ik ben pas nog bij Action geweest maar heb dit niet zien liggen helaas!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen