donderdag 21 september 2017

Kerst 2017 #25

Goedemorgen, vandaag weer een kerstkaartje.
Maar eerst het goede nieuws dat ik inderdaad Nijmegen-Rotterdam heb uitgereden. Het is nogal een eind, 160 km handbiken.


Dit is vlakbij Rotterdam genomen door een vriendin van mij. En zoals je ziet kan ik nog lachen. Helaas na 20 km al een gebroken versnellingskabel en die is gelukkig vrij vlot gemaakt. Het pech was wel met mij want op 140 km gebeurde het nogmaals. Helaas is er op zondagochtend vroeg nergens een fietsenmaker te vinden dus dan ga je puur op adrenaline maar gewoon door.


Het was het allemaal waard. Nu lekker bijkomen en uitrusten. En als ik zin heb gewoon nog wat kaarten maken.


Dit is mijn kaartje van vandaag. Ik zag het idee op Pinterest maar kan het nu niet meer terugvinden. Ik had ergens nog een zakje liggen met die kleine balletjes en heb er meteen een snowglobe van gemaakt.

Ik wens jullie een fijne dag, liefs Sabine

10 opmerkingen:

  1. Dikke proficiat voor je sportieve prestatie ...
    Maar ook voor je creativiteit met kaartjes maken ...
    Keer op keer maak je er iets leuks van ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je die toch fantastisch goed gedaan Sabine en dan nog wel met die technische pech ...Gefeliciteerd hoor ...een dikke pluim..
    en je kerstkaartje voor vandaag is ook weer een toppertje...heel leuk deze globe en zeker met die sneeuwballetjes erop ...

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart.
    De balletjes maken er een vrolijk geheel van.

    Mooie prestatie heb je geleverd, met een beetje pech allen maar mooier ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap hoor Sabine , gefeliciteerd meid !!
    En je kerstkaart is ook weer fantastisch gemaakt .
    Fijne dag van Epie .
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige prestatie, je kerstkaart ziet er heel leuk uit,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow.....SUPER gedaan Sabine.....dat is echt een pluim waard hoor....gefeliciteerd....wat een prestatie!
    Mooie foto's!
    Je kaartje is ook erg leuk.
    Groetjes en geniet nog lekker na van alles,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat straal je en terecht, flinke prestatie.
    Je kaartje is ook al zo vrolijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super Sabine, wat een prestatie, daar mag je heel erg trots op zijn. Leuke foto's, je straalt helemaal.
    Wat een leuke, vrolijke kerstkaart.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je super prestatie.
    Je kaartje is heel leuk en vrolijk.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou ... petje af, hoor!! En wat een superleuke kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen