woensdag 31 mei 2017

Happy birthday to you

Goedemorgen, vandaag weer wat kaartjes van mijn hand. Ik heb afgelopen week zo genoten van het lekkere weer. Zeker met de rolstoelmeerdaagse was het genieten. Ik heb de 3x 50 km goed afgerond en het afscheid van iedereen was best emotioneel.
Gelukkig zie ik een aantal van hen weer terug in Delden waar de rolstoel4daagse is.Dit is wel pas eind juli.

Ik heb 2 verjaardagskaarten gemaakt uit een pakket dat ik ooit eens gekocht had. Het papier en de tekst zaten erbij. Dus het combineren is dan redelijk makkelijk.


Het vlaggetje heb ik gekocht in China en had ik nog niet gebruikt. Het lichtblauwe papieren kantje had ik al heel lang niet gebruikt en paste er goed bij hier.


Het tweede kaartje is met oranje iets sprekender. Ook hier een vlaggetje erboven. Ik vind het er goed bij passen zo.

Ik ga zo eens kijken of ik nog een beetje kan zwemmen, gisteren de hele dag achter de computer gezeten om alle administratie af te ronden.
Komend weekend zit ik in Weert. Een 24 uurs wandeltocht gaat daar van start en mijn vrienden lopen daar allemaal. Ik ga de verzorging in voor ze.

Liefs Sabine

8 opmerkingen:

  1. Twee toppertjes en proficiat met je sportieve prestaties ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee vrolijke kaarten met de leuke vlaggenlijn,
    gr.ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaarten Sabine!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 schitterende kaartjes zijn het geworden Sabine...heel leuke gedaan met die vlaggenlijntjes erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi dat je zo hebt kunnen genieten en dat het zo gezellig was! E deze twee kaarten zijn super, erg leuk die vlaggetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je toch een druk baasje Sabine, je hebt de ene klus nog niet geklaard, of de andere staat alweer op stapel.
    Dat je nog tijd hebt voor je hobby, knap hoor allemaal.
    Je kaarten zijn prachtig, leuk met de vlaggetjeslijn.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super dat je 3x de 50 km hebt gedaan, ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment een band opbouwt onder elkaar.
    Twee mooie verjaardagskaartjes en de leuke vlaggetjes heb ik ook. Je condoleance kaart is schitterend, mooi plaatje en een mooie kleur.
    Veel plezier dit weekend met je vrienden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 2 mooie kaarten,Sabine.Het vlaggenlijntje is superleuk.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen