zaterdag 8 april 2017

Opkikkertje nodig?

Goedemorgen, in een poging om dingen op te maken heb ik deze 2 kikkers in elkaar gezet. Ik heb een aantal diertjes van Eline gekregen via een swap en die lagen nog steeds te wachten.

Ik heb een oud papierblokje gebruikt met wat vrolijke papiertjes. Ik heb een klein stukje gebruikt om achter de kikker zijn buik te plakken.


Dit kaartje komt met papier van Echo Park en is ook een wat oudere lijn. Lekker vrolijk en zowel voor kinderen als volwassenen te gebruiken.

Ik ga zo met een vriendin naar Space Expo in Noordwijk. Alvast voor mijn verjaardag, jammer dat het weer niet heel erg meewerkt, maar wie weet vanmiddag toch nog rondje strand.

Ik wens jullie een fijne dag, liefs Sabine

10 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kikkers! Hier moet je toch van opknappen! Een gezellige dag vandaag.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je van deze kaarten niet opkikkert dan weet ik het niet meer, ze zijn hartstikke leuk en supervrolijk!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sabine,
    2 vrolijke kikkerkaarten heb je gemaakt, hier kwam net de zon even door, koude dag vandaag..wens je veel plezier,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn je kaartjes weer vrolijk om te zien Sabine, daar kikker je gelijk van op, ik hoop dat je hebt genoten vandaag.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke, vrolijke opkikkertjes. Ik hoop dat je een heerlijke dag hebt gehad en de zon zich nog even heeft laten zien.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hopelijk hadden jullie een heel fijne namiddag. Hier kwam in de loop van de dag het zonnetje toch nog piepen en was het best nog een mooie avond.
    Je kaartjes zijn weer leuk, die kikkertjes zien er heel vrolijk uit.
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kikkerkaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze leuk, je weet ... ik ben dol op kikkers, in mijn vijver maar ook op kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie opkikker kaartjes! Altijd leuk om de dierenstans te gebruiken.
    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hopelijk heb je 's middags nog een rondje strand kunnen doen. Hier was het best lekker weer Sabine. Je opkikker-kaarten zijn weer superleuk en zeer geschikt voor hun taak ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen