vrijdag 17 maart 2017

Cheerful Sketches Challenge

Goedemorgen, vandaag een kaartje van een sketch. Ik kwam deze tegen en ik vind hem wel erg leuk. Ik heb dan ook een babykaartje gemaakt zodat ik mee kan doen met deze challenge.


Dit is de sketch waar het om gaat. Ik vond hem erg leuk en je kan er veel kanten mee op.


Ik had wat babykaartjes nodig en ik heb er een aantal gemaakt. Jullie krijgen de rest nog te zien, maar dit is er een met een schattig plaatje dat ik nog had. Zo lief, in die berg tule. Met embossingpoeder de tekst gemaakt en wat enameldots om het af te maken.

Wie weet pak ik de sketch er nog een keer bij. Je kan meedoen bij Cheerful sketches challenge tot einde van de maand.

Liefs Sabine

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en lieve kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattig babykaartje met een heel lief plaatje, mooi hoe je de sketch gebruikt hebt en erg leuk om alles te matten,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi babykaartje, Sabine.Schattig plaatje.Fijn weekend.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach....wat lief....leuk kaartje Sabine!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje en het plaatje is helemaal geweldig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje Sabine, wat een prachtig babykaartje heb je gemaakt. Ik ben reuze benieuwd naar de andere kaartjes.
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is je kaart mooi geworden met de sketch Sabine, moet je meer doen hoor, het plaatje is er ook zo lief bij.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief jaartje, inderdaad een schattig plaatje!

    grietjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi en lief kaartje, Sabine!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou missie geslaagd zou ik zeggen. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Echt heel lief.
    Fijn weekend,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kaartje met dat schattige plaatje, Sabine!
    Dank je wel voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen