donderdag 26 januari 2017

Met oprechte deelneming

Goedemorgen, vandaag een condoleance-kaartje. Niet de meest gezellige kaartjes om te maken, maar ik wil er graag verschillende op voorraad hebben anders moet ik ze dan op stel en sprong maken en daar staat je hoofd dan ook vaak niet naar.


De roos is 3D en het stippeltjes papier is van Eline babies. Het prachtige strookje rozenpapier zat bij dit kaartje. Verder had het niet veel nodig, ik vind dat zulke kaartjes best hun rust mogen uitstralen.

Zometeen weer naar de sportschool. Het is me een weekje wel, heb alleen maar afspraken staan elke dag in mijn agenda. Gisteren bij een vriendin in Huizen geweest die geopereerd was, vandaag de sportschool en morgen fysio en komend weekend hebben wij onze Rhoonse Griendentocht Wandeling met de vereniging, dus ook weer 2 dagen vroeg op. Nou maar volgende week eens kijken of ik wat tijd voor mijzelf kan inplannen.

Liefs Sabine

11 opmerkingen:

  1. Intens mooi gemaakt Sabine ...
    Fijne donderdag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt zeker een drukke week. Maar je hebt toch tijd gevonden om dit mooie kaartje te maken. Hij is heel mooi. Succes met de wandeltocht. Wel gezellig om dit met een groep mensen te doen.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en stijlvol condoleancekaartje Sabine...succes met je met alles wat je bezighoudt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo druk als een klein baasje..zeggen ze in Brabant.. haha..gelukkig heb je nog tijd gevonden om een chique condoleance kaart te maken,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie condoleancekaart, ik vind ook dat ze rustig moeten zijn. Poeh, wat een drukte maar ook veel plezier komende dagen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is mooi van kleur en stijlvol gemaakt Sabine.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje, Sabine! En met tijd voor jezelf bedoel je vast knutseltijd. Want zo' n weekend is toch ook voor jezelf ;-) ik betrap mezelf daar namelijk vaak op, als ik zoiets denk of zeg. Hihihi, we merken het wel weer aan de kaartjes die je gaat plaatsen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie stijlvolle kaart heb je gemaakt.
    Succes met alle drukte, vind het ook altijd vreselijk als er elke dag iets in mijn agenda staat, die hoort gewoon leeg te zijn ;)
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi en stijlvol is het! Je bent nu vast lekker aan het wandelen, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze is echt waar heel erg mooi Sabine.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen