zaterdag 24 december 2016

Kerst #88

Goedemorgen, vandaag nog 2 moderne kaarten met een koper-tintje. Het papier komt bij het kruidvat vandaan net als de afbeeldingen.


 Het zijn stoere kaarten en weer eens een andere combinatie met het zwart, grijs en koper. De kaarten hebben niet veel nodig omdat het koper genoeg de aandacht trekt. Ik heb bij de action rolletjes kurken tape op de kop getikt en 1 van de rolletjes had ook koperen accenten. Die heb ik hier dus gebruikt.


Bij het tweede kaartje heb ik ook de kerstboom en de kerstwens gemat op kurk. Dit omdat ik ook geen koper karton meer heb. Als iemand de tip heeft waar je alleen koperkleurig papier danwel karton kan krijgen hoor ik het graag.

Ik vind het allebei leuke stoere kaarten geworden. Ik hoop jullie ook. Fijne dag en alvast hele fijne kerstdagen met elkaar vol liefde. Ik ga zelf de kerstdagen vieren bij een vriendin, daar ga ik vanmiddag naar toe. Liefs Sabine

8 opmerkingen:

  1. Het zijn inderdaad hele leuke stoere kaarten. Vooral het kurk erbij vind ik leuk.
    Fijne feestdagen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne dagen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker stoere kaarten en leuk die koper look !

    Fijne dagen !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine,
    ik heb me ook suf gezocht naar koper karton, maar bij Joan's Hobbywereld is er nog genoeg, daar heb ik het mijne ook gekocht..
    Je kaartjes zijn alle 2 heel mooi geworden, leuk is dat kurken tape.
    Fijne kerstdagen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Top! Dank je wel voor je tip, ik ga op zoek Liefs Sabine

      Verwijderen
  5. Lieve Sabine,
    Je kaarten zijn weer prachtig!
    Ik wens je heerlijke dag toe, geniet ervan.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaarten met dat koper ☺

    Hele mooie dagen met veel warmte en gezelligheid
    en een heel fijn en creatief 2017 !

    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het kurk combineert prachtig met het koperkleurige papier. Het zijn hele mooie kaarten geworden.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen