dinsdag 6 september 2016

Kerst #56

Goedemorgen, vandaag weer 2 kerstkaartjes. Ik heb de andere 2 uiltjes die nog op mijn knipvel zaten ook uitgeknipt en daar kaarten mee gemaakt. Ik vind ze weer erg leuk geworden, en ik hoop jullie ook.


Ook dit keer weer een oudere mal van MD uitgezocht want die staan juist zo leuk bij achter de plaatjes. De uiltjes hebben wat donkere kleuren en omdat ik het groen er zo goed bij vond passen wilde ik een rode achtergrond. Daardoor kon ik ook een drukke reep papier gebruiken om eronder te plakken. De Merrychristmas-stans vind ik z sierlijk en springt er ook hier weer uit.


Dit kaartje is een stuk lichter qua papier. Ik heb hier wat restjes voor gebruikt die ik nog had liggen. Het bovenste deel heeft lekker flikkerend goud erin zitten maar dat is wat lastig te zien op de foto. Van een berg rood papier-restjes maakte ik verschillende kerstrozen en gebruikte er een aantal meteen hier bij dit kaartje.

Ik vind het weer 2 aanwinsten en ben benieuwd wat jullie er van vinden. Liefs Sabine

13 opmerkingen:

  1. Leuke lieve uiltjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan met de schattige uiltjes ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze 2 kerstkaartjes Sabine....zo een schattige uiltjes erop ...

    groetjes en een fijne dinsdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 mooie kerstkaarten,Sabine.Superleuke plaatjes erbij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze superleuk, Sabine. Die uiltjes zijn enig en de kleuren zijn gaaf voor kerst. Jouw voorraad groeit gestaag, denk ik.
    Ciao,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sabine,
    ook dit zijn weer 2 hele mooie kaarten, ik ben weg van de eerst, leuk de strook onder het plaatje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die uiltjes zijn zo schattig vind ik en je hebt er leuke kerstkaarten mee gemaakt Sabine. Dat uiltje op de onderste kaart is zo schattig en mooi die gouden accentjes in de poinsettias.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee hele leuke kaartjes Sabina....prachtig papier heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die uiltjes zijn zo schattig, weeral heel mooi gedazn.
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, wat een mooie kleuren! Die tekeningen zijn ook erg schattig, ik ga dit keer voor de eerste kaart, die vind ik het mooist!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaarten heb je gemaakt Sabine.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn ze weer schattig Sabine.
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel leuk. Al actief bezig met de kerstkaartjes dus! De uiltjes van Yvonne Creations blijven leuk.

    groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen