zondag 19 juni 2016

Schattig vosje

Goedemorgen, vandaag 1 kaartje. Het is met een plaatje wat je kon uitdukken. Ik heb ooit eens zo'n pakketje gekocht bij de action voor weinig. In het verleden er al een aantal kaartjes mee gemaakt en nu kwam ik ze weer tegen.


Het plaatje vond ik zo schattig dat ik er een verjaardagskaartje mee gemaakt heb. Het papier is van Maja want ik wilde de achtergrond wat rustiger houden.
Het is een lief kaartje geworden vind ik.

Nu maar kijken of het een beetje wil verkopen. Liefs Sabine

10 opmerkingen:

  1. Zeker een schattig vosje mooie opbouw van je kaart met verschillende papier soorten. Fijne dag nog.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief dat vosje! En een mooi kaartje ermee! Tuurlijk verkoopt dit ook goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier zijn vast veel klanten voor, het is zo'n leuk kaartje geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie vrolijke kaart! Maja papier is altijd mooi en past overal bij. Je zal dit vast en zeker verkopen! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, dat zijn heel leuke plaatjes in die boeken van Action. Ik heb er ook een paar van die boeken. En als ik het leuke kaartje van jou zie, denk ik, moet ik ook weer eens opzoeken. Dit vosje is wel heel gezellig op je kaart. Mooie kleuren.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sabine,
    het is echt een grappig plaatje en je kaartje is weer top!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje Sabine!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie en superleuke kaart,Sabine.Wat een schattig vosje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie leuk kaart Sabine, mijn vriendin zou er super blij mee zijn. Ook zij is van achternaam een Vos!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen