donderdag 9 juni 2016

Kerst #40

Goedemorgen, vandaag weer wat kerstkaartjes. Ik moet nog flink aan de slag wil ik er genoeg hebben dit jaar. Maar dat moet vast goed komen.


Eerst dit kaartje met de slinger met sterren. Ik vind hem hartstikke leuk maar weet soms niet goed hoe ik hem moet gebruiken. Het plaatje is van zichzelf al erg druk dus wilde het achtergrondpapier wat rustiger houden.


Dit kaartje is heel anders. Het is ook een andere serie knipvellen van YC. Maar nu ben ik gek op die plaatjes dus ik heb er ook veel. Dit keer met wat DP van Studio Light. Het past zo goed bij deze serie.

Fijne dag, liefs Sabine

10 opmerkingen:

  1. Weer hele mooie kaartjes, Sabine!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer 2 hele lieve kerstkaartjes Sabine...met hele leuke plaatjes erop


    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi en leuk zijn ze weer allebei ...
    Dit wordt weer een fantastische kerst ...
    Toch eerst nog genieten van de zomer ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de sterrenslinger prachtig op je kaart en ook je 2de kaartje is erg mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 Hele mooie kaarten Sabine. Ik heb die kerstslinger ook, en nog nooit gebruikt. Maar nu ik zie hoe mooi jij hem hebt gebruikt moet ik hem toch maar eens pakken. Wie weet volgende week ;-)

    xx Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Sabine,
    wat een mooie kaartjes! En alweer twee tegelijk. Je gaat als een speer!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee prachtige kerstkaartjes Sabine....vooral de bovenste vind ik gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je doosje is weer aangevuld met 2 prachtige kerstkaarten Sabine, weer héél mooi gemaakt.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaarten heb je gemaakt.
    leuke combi's.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je blijft verrassen met weer van die heel mooie kaartjes Sabine.
    Heel fijn weekend,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen