maandag 27 juni 2016

Getrouwd

Goedemorgen, ik kreeg het verzoek of ik een trouwkaartje kon maken. Maar het was voor een stel dat pas getrouwd was vlak voor de ramadan en dus mocht er geen cake of champagne op staan. Verschillende plaatjes opgezocht en ze heeft dit 3D-plaatje uitgezocht.


Het papier is uit een blokje dat ik eens gekregen heb en er mooi bij paste. Redelijk wat roze maar ook gewoon met groen en mooie rozen.

Degene die het kaartje wilde hebben was er blij mee, precies wat ze in gedachten had. En daar doen we het voor toch.

Ik wens jullie een fijne week, ik ga zometeen mijn laatste deel van mijn vakantiegeld uitgeven en naar Doe@ding in Spijkenisse. Ik kom er niet zo vaak meer als vroeger want het is met de rolstoel best een reis met de tram, metro en bus, maar zo heel af en toe is het wel erg leuk.

Liefs Sabine

9 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat leuk gedaan Sabine....en voor vandaag veel plezier bij Doe@ding
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige trouwkaart heb je gemaakt Sabine..
    wens je veel shop plezier..nog nooit geweest daar, maar het is vanuit Drenthe ook erg ver..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Sabine ... ik hou helemaal van dit kaartje ...
    De roze kleur en de roosjes en het romantische geheel ...
    Fijne start van de week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Sabine, een prachtig plaatje erop!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie trouwkaart,Sabine.Prachtig plaatje.Veel koopplezier vandaag :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit trouwkaartje Sabine...heel mooi dat piramide plaatje erop...
    en hopelijk heb je leuke spulletjes gekocht bij Marloes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt helemaal gelijk! Als de ontvangers blij worden van je kaart ben jij het ook! Daar doen we het toch voor! Ben benieuwd wat je gaat kopen bij Doe@ding!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie trouwkaart, heerlijk naar Doe@ding geniet ervan en veel koopplezier ben benieuwt wat je zoal gekocht heb.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen