zondag 13 maart 2016

Happy bird-day

Goedemorgen, vandaag een felicitatiekaartje. Ik heb uit 1 van mijn hobby-kaarten tijdschriften het plaatje gehaald voor deze kaart.
Soms best handig als je wat wil maken maar even niet weet wat.


Ik vond het zo'n schattig plaatje met het vogeltje zo. Het achtergrond papier heb ik deels gebruikt en in een andere volgorde neergelegd. Ik heb wat bloemetjes toegevoegd, want ik vond het anders wel een beetje kaal kaartje.

Ik hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als ik. Geniet van het mooie weer vandaag, ga ik straks ook even doen. Ik wil straks even met de handbike naar buiten gaan.

Liefs Sabine

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, het vogeltje is echt een plaatje.
    Geniet van het mooie weer vandaag !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje.
    Lief vogeltje.
    Fijne zondag
    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en vrolijke kaart Sabine! Het vogeltje is inderdaad schattig :) Veel plezier met de handbike!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart in frisse kleurtjes,
    heel leuk plaatje en mooi afgewerkt met de bloemetjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk plaatje en heel leuk kaartje! Het achtergrondpapier past er goed bij, zeg! Lekker lente met die bloempjes erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart! Dat vogeltje is inderdaad een leuk plaatje. Groetjes, :Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach.....wat een lief kaartje Sabine!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kaart Sabine, past perfect bij het vrolijke weer dat we hebben hoewel de wind hier vandaag knap fris was!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. PRACHTIG is deze kaart Sabine, wat een leuk plaatje erop...en weer heel mooi afgewerkt....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sabine, wat een enig kaartje heb je gemaakt. Ik vind hem top. Het plaatje is erg leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Of ik je kaart leuk vind, ik vind het een plaatje Sabine, wat heb je deze weer prachtig gemaakt.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart,Sabine.Wat een superleuk plaatje en het designpapier past er zo leuk bij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een heel lief voorjaarskaartje vind ik Sabine. Ik ben gek op vogeltjes, échte en die op plaatjes. Lekker hè dat zonnetje, geeft een mens weer energie ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattige kaart is dit.
    Moet meteen denken aan alle vogeltjes die je 's morgens hoort fluiten.
    Heerlijk dat voor jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi kaartje Sabine. Ik schaam me een beetje...dat ik niet langs ben gekomen. Maar ik maak het nu weer goed hoor. Tot zo!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen