maandag 7 december 2015

Kerst #29

Goedemorgen, vandaag weer 2 kerstkaartjes. De mijne zijn wel allemaal geschreven maar ik kom er 5 tekort en ondanks dat ik heel de week tijd probeer te maken om ze te maken is dit mij nog niet gelukt. Eens kijken of er zometeen wat uit mijn handen wil komen.
 
Maar bij Creatijd  hebben we elke 100 dagen een lijst met dingen die we kunnen verwerken in onze kaarten. En daar heb ik me nu voor het eerst aan gewaagd. Niet alle dingen zal ik in kunnen vullen want ik maak bijvoorbeeld geen LO's maar een klok ergens in verwerken moest wel lukken. Zo ook de engel.
 
 
Dit kaartje is gemaakt met een piramide-plaatje waar dus de klok opstaat. Ik kon hier ook meteen kerst en tekst mee wegstrepen. Het is niet helemaal mijn smaak maar het is ook een beetje buiten mijn comfortzone.
 

Dit kaartje ligt wat dichter bij me. Ook hier een pyramide plaatje. En dit is natuurlijk een engel. Dat was dan ook het enige wat ik kon wegstrepen. Maar goed, het gaat meer om de lol dan het moeten natuurlijk.

Ik vind het weer mooie kaartjes geworden. Ik wens jullie een fijne week Liefs Sabine
 
 

15 opmerkingen:

  1. Ondanks dat ze niet zo jouw ding zijn, zijn ze wel heel goed gelukt en ook mooi! Boel knipwerk, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig hoor! Ik moet nog beginnen te schrijven.....pfff!
    Vorig jaar had ik ze eind oktober al klaar.
    Fijne dag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten Sabine, leuke sketches gebruikt, en wat heb je de piramideplaatjes keurig op elkaar geplakt. Knap gedaan horr !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaartjes !
    Moet nog beginnen aan de kerstkaarten versturen !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartjes zijn prachtig Sabine,
    ik vooral het kaartje met de engel erg mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaartjes,Sabine.Mooi designpapier en leuke plaatjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee heel mooie kerstkaarten Sabine! Het is altijd lastig om buiten je comfortzone te treden maar het is je super goed gelukt!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten heb je gemaakt Sabine.
    Beiden zijn erg goed gelukt, ook al is het niet helemaal je ding ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer twee hele mooie kerstkaartjes en zo knap dat je er al zoveel gemaakt hebt. Ik moet nog beginnen met schrijven.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke uitdagingen maar ook knap lastig en toch heb je het goed opgelost op deze manier Sabine! Ik ben vandaag met schrijven begonnen, bijna net zo'n klus als het maken van de kaartjes hihi!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaartjes Sabine...het zijn dus echt de laatste loodjes...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaartjes Sabine, ik vind de Amy Design plaatjes zowiezo heel mooi !! Top gedaan weer !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weeral twee bij je collectie !
    Ik ga morgen of overmorgen ook de kaartjes schrijven . Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen