zaterdag 23 mei 2015

13 jaar

Goedemorgen, ik blijf een beetje in kaartjes die ik voor een ander heb gemaakt, want nadat ik de laatste opdrachten had afgerond heb ik niks meer gemaakt voor de voorraad.
Dit kaartje was voor een 13-jarige jongen. En hij moest natuurlijk stoer zijn en wat is er mis dan met een mobieltje?


Ik had het mobieltje van MD al enige tijd in mijn bezit maar nog niet gebruikt. Ik heb het papier van Joy gebruikt en de broek iets verhoogd opgeplakt zodat het mobieltje erin kon.


En natuurlijk kon hij er ook uit. De achterkant van het mobieltje ook zilverkleurig gemaakt en gelukkig vond hij hem hartstikke leuk.
Blijft toch lastig zo'n beginnende puber.

Fijne dag! Liefs Sabine

11 opmerkingen:

  1. Wauw Sabine, dit is echt een coole kaart voor een 13 jarige. Het is precies een echte jeansbroek.
    Liefs
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht eerst dat je een stuk van een spijkerbroek had gebruikt zo echt ziet het er uit. Geweldige kaart!
    Dat papier is dat al lang uit? Ik kan me niet herinneren het ooit gezien te hebben.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs leuke stoere kaart heb je gemaakt Sabine, leuk om de zak iets verhoogd op te plakken.
    Super!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine,
    leuk en stoer is je kaart, misschien moet ik mijn papierblokje ook maar eens gaan gebruiken, het lijkt net echt..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sabine, hoe kan een 13 jarige knaap dit nu niet mooi vinden. Natuurlijk was hij er blij mee. Prachtig stoer kaartje voor een 13 jarige knul. Knap gedaan en bedacht!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een superleuke, stoere kaart. Ik dacht even dat het een echt stukje spijkerstof was. En zo gaaf dat de telefoon ook echt in de broekzak kan.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een mooie kaart , Sabine.
    En ik zag dat ik er een heleboel gemist heb.
    Ze zien er allemaal weer toppie uit!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat geweldig mooi bedacht, dit kaartje. Fijn dat de ontvanger hem ook zo mooi vond...
    Ik wens je een fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend leuk gedaan Sabine....een prima kaartje voor een jongeman!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke stoere jongenskaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen