dinsdag 21 april 2015

Kerst #2

Goedemiddag, het is weer even geleden, maar ik heb het erg druk gehad en geen tijd gevonden om veel aan de knutsel te gaan. Van het knipvel dat ik laatst gebruikte was nog 1 plaatje over en daar heb ik mijn 3e kerstkaartje meegemaakt.

Het papier is dit keer van Maja, het waren ongeveer de laatste restjes blauw. Maar ik vond het wel leuk bij het plaatje passen.
De cirkel van Marianne blijf ik zelf erg leuk vinden en ik gebruik hem dan ook erg vaak.
Het stukje tape ( van papier gestanst) is van MFT en zit in een blueprint die ik heb.
Altijd leuk om weer eens een ander dingetje te gebruiken.

Ik wens jullie een fijne middag vol zon, probeer ik morgen weer eens wat te maken aan kaartjes.
Liefs Sabine

9 opmerkingen:

  1. Tip top in orde ...
    Fijne zonnige dinsdag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij weet altijd precies de goede papiertjes te vinden bij het plaatje dat je kiest, knap! Mooie dingen heb je weer gemaakt afgelopen week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt Sabine,
    lief plaatje, mooie mal en het papier combineert perfect,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gecombineerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie combinatie. Gek om nu al aan de kerst bezig te zijn he ,maar ook hier zijn deze week de eerste kerstkaartjes gemaakt. De tijd vliegt zowiezo al heel erg snel ;)
    Fijne avond, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een heel leuk kaartje geworden. Mooie bij elkaar passende papiertjes en die mal blijft mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben via de blog van Ans op de jouwe terecht gekomen. Wat heb je de afgelopen maanden al mooie dingen gemaakt. Wat ik zelf heel leuk vond dat ik ook pyramide kaarten tegenkwam en die zie je niet veel meer, heb zelf nog een hele stapel liggen. Ik ben vrij nieuw in blogland en ben volger geworden zodat ik nog veel inspiratie bij je op kan doen.
    groetjes Angelique (annigide.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Sabine
    Prachtig is je kerstkaart, mooi papier ja en het lieve plaatje van Yvonne dat maakt je kaart helemaal af.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag je op mijn blog voorbij komen, en ben natuurlijk nieuwsgierig naar jouw creaties...
    Je maakt mooie kaartjes, en gebruikt er prachtige papiertjes bij! Mooi gecombineerd hoor!
    Deze mal is idd erg mooi! Maar ik zie meer mooie mallen op je blog voorbij komen, leuk!.
    Fijne zondag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen