woensdag 11 februari 2015

Bij de action

Goedemorgen, vandaag heb ik weer 2 kaartjes voor jullie. Dit keer uit een boekje wat ik kocht bij de Action. Ze hadden verschillende modellen liggen; verjaardag, liefde en beterschapskaarten.
Ik heb alleen de beterschapskaarten meegenomen, want ik heb natuurlijk al heel veel van dit soort boekjes.
Alleen ik viel zo voor de 3d plaatjes die erin stonden. Gelukkig hoef je het voor de prijs niet te laten.


Allereerst een kaart met een schattig poppetje wat zo ongeveer alles gebroken en gekneusd heeft wat je maar kan bedenken. Ik wilde er dan ook een beetje een mannenkaart van maken. Ik heb stoer papier gebruikt al zit er ook een vleugje roze in. Het label zat ook in het papierblokje en heb ik uitgeknipt en vervolgens gestempeld.


Het tweede kaartje vond ik zo schattig. Het beertje vond ik zo leuk. Het achtergrond papier is van Graphic 45 en het jute komt ook bij de action vandaan, het is een soort jute papier. Erg leuk om mee te werken.

Ik vind het weer 2 leuke kaartjes geworden, en zo word rustig aan mijn beterschaps-bak weer wat voller.
Ik wens jullie een fijne dag! Liefs Sabine



8 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sabine,
    Ze zijn echt heel erg mooi geworden. Ik had niet gedacht dat de action zulke leuke dingen had om kaarten mee te maken...
    Fijne dag vandaag,
    Liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer twee sfeervolle beterschapkaarten ...
    Het papier hoeft niet altijd duur te zijn ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. twee leuke kaarten heb je gemaakt, daar knap je gauw van op als je zo'n kaart krijgt;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw erg leuke kaartjes, in de action vind je leuke dingen hé =;
    Neem gerust een kijkje op mijn beginnend blogje : http://stempeleroplosbyilse.blogspot.be/
    Groetjes van Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn ook wel heel leuk, die plaatjes, kan me voorstellen dat je daarvoor viel. Dat beertje lijkt wel echt, schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee mooie vrolijke kaarten Sabine! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes, je beertje is helemaal super, leuk dat jute erachter!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen