woensdag 3 december 2014

Joy

Goedemorgen, het kerstkaartjes maken gaat hier in volle vaart door en ik heb maar weer een aantal berichten ingepland want anders ben ik echt tot in januari bezig.
Dit keer weer verschillende kaartjes met spulletjes die ik overal vandaan viste.


Op de Kreadoe had ik ook deze mooie kerstroos gekocht. Hij is helemaal opgebouwd in 3d en met mooie gouden randjes. Dit is wat minder goed te zien op de foto. Het papier is van dezelfde serie als de kerstroos en dat kwam dus goed uit.


Met een restje hout-papier wilde ik ook wat doen en gebruikte ik het bovenstaande plaatje bij. De tekst zat bij een uitdrukvel van Studio Light.


Het laatste kaartje is lekker druk en vrolijk. Niet de kerstkleuren die je gewend bent, maar dit prachtige plaatje had ik nu al op verschillende manieren verwerkt want als mensen weten dat je van 3d houd, krijg je de marianne-vellen aan alle kanten toegeschoven. Hartstikke handig natuurlijk.
Dit keer dus met een ander kleurtje, maar ik vind het nog steeds een erg leuk kaartje.

Ik wens jullie een fijne dag! Liefs Sabine


6 opmerkingen:

  1. Nog een beetje geduld en al deze sfeervolle kaarten mogen op de post ...
    Fijne woensdag ... lieve en creatieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle drie mooie kaarten, de eerste twee warm en sfeervol en de laatste zo leuk met het mooi gekleurde afbeeldinkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sabine,
    Drie heel verschillende, maar wel drie heel leuke kaarten... Wat kun je dit toch kunstig zeg... ik zou hier dus weer geen geduld voor hebben...haha...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine,
    heel verschillend zijn ze en alle 3 heel erg mooi gemaakt, top!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer 3 mooie kaarten, de eerste is heel traditioneel en de laatste is lekker fris van kleur!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen