dinsdag 25 november 2014

Opnieuw een rommeltje

Goedemorgen, vandaag opnieuw een rommeltje. Hier op tafel maar vooral omdat het weer een paar kaartjes zijn die nergens bij passen.
De spullen liggen allemaal door elkaar en soms is het gewoon even niet te vinden, dus pak ik wat anders.


Van het gratis knipvel van Marianne komt dit lieve plaatje. Ik had er al een kaartje mee gemaakt maar toen kreeg ik het knipvel nog een keer. Dit keer met een hout motiefje en stukje papier van het Marianne van dit seizoen. Zo paste het prima bij elkaar en krijgt het plaatje alle aandacht.


Dit plaatje is van Studio light en ik vind het een hartstikke leuk plaatje maar vond het moeilijk om het juiste papier erbij te vinden. Uiteindelijk zijn het 2 verschillende lijnen van Marianne geworden.
Ik weet ook nog steeds niet of ik hem nu leuk vind.



Het laatste kaartje is ook een beetje bij elkaar geraapt. Ik had wat stukjes papier hier nog liggen en daar wilde ik wat mee doen. De kerst ster is daar het gevolg van want hij past nu erg goed bij de rest van de kaart. Kortom toch nog een grote kerstroos gemaakt.

Ik ben onderweg naar het sporten als jullie dit lezen, ik wens jullie een fijne dag. Liefs Sabine

8 opmerkingen:

  1. Sfeervolle kaarten waar jij me telkens mee verrast ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer hele leuke kaartjes, Sabine!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn weer super goed gelukt je kaarten Sabine, vrolijke papiertjes en leuke plaatjes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle drie weer leuk en de 2e is echt heel geslagd Sabine, daar bestaat wat mij betreft geen twijfel over!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten Sabine en de middelste had jij zo je twijfels over?
    Juist die kaart is mijn favoriet van deze 3 kaarten.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sabine,
    ze zijn heel mooi hoor, mijn voorkeur gaat ook uit naar de 2de, mooi plaatje en mooie kleuren..super gedaan..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij elkaar geraapt papier of niet, je kan tevreden zijn want het past allemaal kei-mooi bij elkaar hoor!! Alle 3 prachtig geworden!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen