vrijdag 25 juli 2014

Het heeft even geduurd

Goedemiddag, het heeft even geduurd voordat mijn laptop weer gemaakt was. Ook kwam er de vierdaagse van Nijmegen nog even tussen, waardoor ik ook geen kaartjes heb gemaakt. Maar ik heb een kaartje voor jullie om te laten zien.
Het is opnieuw een kerstkaartje geworden, maar er komen ook nog wat gewone kaartjes aan van de week.


Ik vind het weer een mooi kaartje geworden, en zo heb ik er ook weer een kerstkaartje bij.
Ik wil jullie een fijn weekend wensen en ik wilde even laten weten dat ik jullie niet vergeten ben.
Liefs Sabine

8 opmerkingen:

  1. Heel stijlvol, prachtig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie papiertjes en mooie bloem. Fijn dat je laptop weer werkt! Ik ga binnenkort ook maar eens met de kerst aan de slag, ik ontving vandaag allerlei kerststempels van Artemio en Different Colors. Eens zien hoe snel het winter wordt in mijn hoofd. ;-) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sabine,
    Prachtige kaart, heel mooi papier en de poinsettia is super, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sabine
    Soms kom je gewoon niet aan bloggen toe, de vierdaagse van Nijmegen is toch super gaaf, dat gaat toch voor alles.
    Je kerstkaart is een beauty, mooie bloem heb je gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sabine,
    Fijn dat je laptop het weer doet zodat je ons weer wat kunt laten zien. Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt zeg...! Ben je bij de vierdaagse wezen kijken soms? Ik heb deze jaren geleden gelopen en het verbaasde me dat er overal langs de route zoveel mensen stonden om iedereen aan te moedigen... Echt super!
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk mooi kaartje, ik herken er de liftkaart van Mazina in, klopt dat?

    BeantwoordenVerwijderen