zondag 29 juni 2014

Merry christmas

Goedemorgen, ik zit momenteel helemaal in de kerstkaarten. Ik heb er gister ook weer een aantal gemaakt. Ik heb er nu ruim 30 op voorraad dus ik mag nog wel even doorgaan.


Ik heb vandaag allemaal verschillende kaarten voor jullie. Ik ben door mijn voorraden heen gegaan en ik kwam verschillende dingen tegen. Waaronder deze krans. De gouden glitters zitten overal maar ik vind het wel een leuke kaart geworden. De kleine gouden rondjes zijn een soort platte stickertjes in goud (en ik heb ze ook in het zilver) Het is weer eens wat anders dan plaksteentjes of pareltjes.


Ook kwam ik dit oude 3d-plaatje tegen van Eline. Het blijft een schattig plaatje maar ik vond het wel lastige kleuren. Ik moest echt even zoeken naar bijpassend papier. Maar dit papier van Marianne pastte er uiteindelijk prima bij.


Als laatste een kaartje met een schattig plaatje. Ik vond hem zo leuk met die sneeuwpop. Een wat simpelere kaart maar ik vind hem toch wel erg leuk geworden.

Ik hoop vandaag ook nog wat kaarten te maken, dit keer met mijn nieuwe mal. Want ja ook bij Marianne zijn ze al weer bezig met de kerst.
Liefs Sabine




9 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine,
    Het blijft toch bijzonder om midden in de zomer met kerstkaarten bezig te zijn, maar ik snap natuurlijk wel dat je die niet allemaal in december kunt maken...
    Vooral de laatste kaart vind ik heel mooi, die intense kleur rood vind ik prachtig...
    Fijne zondag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent alvast maar weer begonnen zie ik, super hoor!!!! Prachtig kaarten trio.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn leuk Sabine en je hebt er al 21 meer dan ik dus over werk aan de winkel zullen we het maar niet hebben hihihi!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gemaakt alle drie Sabine, de plaatjes zijn erg schattig die je hebt gebruikt, en de eerste de krans is ook altijd goed op een kerstcreatie. Jij zit al goed in de kerstkaarten zeg, je bent goed bezig ;-)) Fijne zondag nog, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker actief, ziet er goed uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sabine,
    Jij bent al lekker op weg ( ik heb er nu ook 30) wel een gerust stellend gevoel..ze zijn alle 3 weer leuk, ik vind de laatste heel erg schattig..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn weer leuke kaartjes geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Sabine
    Goed van je zeg al zoveel kerstkaarten, je kan ze maar klaar hebben toch?
    Dit zijn weer 3 schatjes hoor, wat een leuke plaatjes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Drie hele mooie kerstkaarten! Mooi papier en schattige plaatjes heb je gebruikt. Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen