vrijdag 21 maart 2014

To someone special this christmas

Goedemorgen, wat een ander weer dan gisteren he? Maar we hebben ook regen nodig voor onze plantjes.
Tot mijn verbazing kwam ik er net achter dat ik alleen maar kerstkaartjes heb momenteel om jullie te laten zien. Ja dat heb je als je in januari al een bestelling krijgt voor 100 kerstkaarten.


Allereerst een kaartje met deze schattige kerstman. Kans dat jullie het plaatje herinneren want vorig jaar heb ik hier ook een kaartje mee gemaakt. Maar andere papier en een andere sketch en het is een hele andere kaart geworden.


Het andere kaartje is met een sneeuwpop van het zelfde knipvel. Ik vind de sketch heel goed gelukt. En ik vind het ook een heel ander kaartje als ik normaal van mijzelf zie.

Ik wens jullie alvast een fijn weekend, ga ik proberen dit weekend nog wat gewone kaartjes te maken.
Liefs Sabine

9 opmerkingen:

  1. Geen zonnetje meer vandaag ...
    maar jouw zo sfeervolle kerstkaarten maken me toch heel blij ...
    Fijn weekend, lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit helemaal in de lente-modus, maar toch blijf ik de kaartjes leuk vinden hoor. En ja, je kunt nu eenmaal niet alle kerstkaartjes pas in november gaan maken...
    Ik wens je alvast een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sabine,
    Ze zien er prachtig uit, met erg leuke plaatjes, ik maak ook elke week een paar kerstkaarten, geen gestress aan 't einde van het jaar, fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zijn ze weer Sabine, je hebt ook weer heel mooi papier gebruikt.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aan water echt geen gebrek vandaag, niet te geloven wat er naar beneden komt maar aangezien ik net dagen bezig ben geweest met vaste planten voor in de tuin ben ik er nu wel helemaal blij mee!!!! Een bestelling van 1200 kerstkaarten?? Jemig Sabine.......jij komt de natte dagen probleemloos door en deze zijn weer super leuk!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo Sabine
    Een bestelling van 100 kerstkaarten, dat is niet mis zeg.
    Gelukkig kan je met dit weer lekker knutselen en groeit je kaartenbak gestaag.
    ik vind het weer twee schatjes, leuk hè met de plaatjes van Yvonne.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Poeh, dat zal een werk zijn! Maar gelukkig heb je nog even en dit zijn alvast twee gave kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wees maar blij dat je al in januari die grote bestelling krijgt dan heb je genoeg tijd om het af te maken en de kaarten zijn bijzonder mooi, ik vind vooral de tweede prachtig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 100?! Jemig. Gelukkig heb je nog even! Leuk hoe je tweede net even andere vormen heeft dan normaal inderdaad, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen