maandag 24 februari 2014

Uit mijn comfortzone

Goedemorgen, vandaag wat andere kaartjes als jullie van mij gewend zijn. Ik heb meegedaan met een een swap. De bedoeling was dat je iemand gewoon iets toestuurde.
Ik kreeg een envelop vol met papiertjes die bij elkaar pasten.
Het was heel ander papier als wat ik voor mijzelf zou uitkiezen en dat maakt het extra leuk om met zulke dingen mee te doen.
Nu moest ik wel uit mijn comfort zone stappen, want ik wilde er wel meteen iets mee doen.


Ik heb een sketch van Pinterest afgehaald en zo is dit kaartje ontstaan. De hello is 2x uitgestanst, in bruin en zalm, zodat hij toch een soort schaduw had.
Ik vond het kaartje wel heel leuk toen hij af was, maar heb er echt wel wat moeite mee gehad.


Met hetzelfde papier nog meteen een kaartje gemaakt, ook weer met een sketch en dezelfde hello.
Hier een bloem als centraal punt gebruikt en een plastic bloem die ik ook al een tijd had liggen.
Best handig om zulke kaartjes in voorraad te hebben, want ze kunnen voor alle gelegenheden gebruikt worden.


Ook had ik nog meegedaan met een doorgeef-kaart op een forum. Ik kreeg alleen de vorige kaart te zien en moest die liften. Dit was uiteindelijk mijn resultaat. Ik vond hem erg leuk geworden, lekker fleurig. Maar ook hier heb ik best even op zitten broeden.
Niet de makkelijkste kaarten dus, maar wel veel plezier aan gehad.

Fijne week, liefs Sabine


9 opmerkingen:

  1. Stuk voor stuk unieke en mooie kaarten ...
    ze zijn in vrolijke kleuren en passen perfect bij het zonnetje vandaag ...
    Jij ook een fijne week, lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sabine, je kaartjes zien er prachtig uit. Soms is het goed om uit je comfortzone te stappen. Kun je zien wat je nog meer in huis hebt.
    Lieve groetjes, Monique
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes hoor, vrolijke kleuren.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine,
    Het is wel eens leuk om een ander soort kaarten te maken, duurt misschien iets langer, maar ze zijn erg mooi geworden, leuke kleuren en de laatste vind ik ook qua LO heel leuk, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sketches zijn zo leuk om mee te werken, ik vind het ook zo gaaf,
    maar het is je zoooo goed gelukt om 2 super kaartjes te maken,
    echt heel erg mooi gelukt, vaker doen ! ☺

    Een hele fijne nieuwe week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaartjes Sabine!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Misschien niet helemaal wat je zelf gewend bent, maar ze zijn wel heel erg mooi hoor... leuke kleurencombi's...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook al maak je niet zo snel dit soort kaartjes, ze zijn wel erg mooi hoor. Ook de hello mal vind ik goed gebruikt. Ik kende deze mal niet maar vind hem wel erg leuk en veelzijdig.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie serie kaartjes laat je zien Sabine. Erg leuk zeg dat swappen in liften, je moet dan inderdaad uit je comfortzone maar het is je prima gelukt, heel erg mooi. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen