vrijdag 6 december 2013

Woodland christmas #4

Goedemorgen, vandaag voor voorlopig de laatste keer kaartjes met het woodland-papier. Ik heb wel nog een klein bergje aan blauwe uiltjes liggen voor jullie.


Dit is 1 van de kaartjes die ik maakte in opdracht. Niet zo veel poespas maar wel het leuke resultaat.
Het kaartje lijkt wel erg oranje, maar is toch echt rood. Maar in de donkere dagen is het altijd wat lastiger fotograveren.


Dit kaartje is gemaakt met een oud plaatje van Eline, maar paste prima met het papier. Opnieuw de Kerst-tekst gebruikt. Ik vind hem zelf erg mooi en sierlijk.

Ik wens jullie een fijn weekend en ik ben er snel weer, liefs Sabine

7 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine,
    Het blijft genieten op jouw blog, met zoveel mooie kaartjes...
    Ik wens jou ook een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het blijft leuk papier hoor, mooie kaartjes heb je gemaakt !
    Je kan de witbalans van je camera instellen op binnenlicht,
    dan zie je het tekentje van een lampje geloof ik, en zo kan
    je ook als het donkerder is mooie foto's binnen maken, je
    kan de verschillende opties op je camera gewoon proberen.
    Een fijn en gezellig (knutsel) weekend gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sabine
    Wat zijn je kerstkaartjes weer leuk, met zeker te weten prachtig papier.
    Foto,s maken is met het sombere weer best lastig, dan vertekend het altijd een beetje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine,
    Leuke kaartjes heb je gemaakt, die Kerst-letters zijn echt mooi, ben benieuwd naar je blauwe uiltjes, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd mooi en die tekst gebruik ik ook graag, hij is erg mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer heel erg mooi als altijd. De tekstmal vind ik prachtig. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze blijven leuk deze kerstkaartjes, met dit mooie papier, dat doet al heel veel. Fijne zondag, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen