zaterdag 21 december 2013

Snowie de sneeuwpop

Vandaag laat ik kaartjes zien met oude afbeeldingen van Eline. Toch blijven die sneeuwpoppen hartstikke leuk. Nadeel vond ik wel dat ik moeite had om het juiste papier erbij te vinden, maar ik had ook niet zoveel kerst designpapier meer in traditionele kleuren. Ondertussen is daar wel weer verandering in gekomen hoor.


Ook hier de kerstboom gebruikt en daar de sneeuwpop ingezet. Leuk met het cadeautje. De achtergrond vond ik eerst vrij wit, maar toen het kaartje af was, vond ik hem toch wel leuk geworden.


Ook hier gekozen voor een wittere achtergrond en zoals je ziet, alle restjes die erbij pasten, heb ik in deze kaarten gebruikt.


Hier nog 1 met een drukkere achtergrond, desondanks komen de kerst-letters gelukkig wel goed uit. Het helpt natuurlijk ook dat ik ze verhoogd heb opgeplakt.

Ik ben er nog steeds niet doorheen, maar denk dat ik er maar elke dag een post van ga maken want het is nu echt bijna kerstmis.
Fijn weekend, liefs Sabine


8 opmerkingen:

  1. Ik vind ze weer alle drie helemaal top! Leuke plaatjes zijn dat en het papier is er perfect bij. Fijne feestdagen en een goed 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, prachtige kaarten met je sneeuwmannetjes. Prachtige warme kleuren. En die tekstmal vind ik zoooo prachtig. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zien ze er prachtig uit Sabine, zo'n vrolijke,mooie serie, wens je hele fijne Kerstdagen,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine,
    Ook deze zijn weer super mooi. Je hebt dan misschien wel even moeten zoeken maar het resultaat is weer geweldig.
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw kaarten zijn mede door je super leuke papier altijd zo vrolijk, deze knallen ook weer van het scherm af!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik sluit me helemaal bij het commentaar van Irene aanm ben het helemaal met haar eens!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn weer helemaal geweldig !
    Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
    lekker genieten en knutselen.
    Een goede kerst ☺
    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen