woensdag 26 juni 2013

Jawel hij is terug...

Ja en dan vragen jullie zich natuurlijk af wie er terug is? De zon, natuurlijk. Gister was het hier al lekker weer en ook nu laat hij zich regelmatig zien.

Ik heb weer wat leuke kaartjes om te laten zien aan jullie.


Allereerst een lief babykaartje. Ik had het hexagon gemaakt en toen wist ik eigenlijk niet zo goed wat ik er mee moest doen. Maar zo met die schattige olifant en de leuke labels vind ik hem helemaal compleet. Ook de papieren knoopjes vond ik er super bij.


Dit schattige plaatje kocht ik bij Doeading en paste super bij het papier van Maja. Met wat bloemetjes en vlaggetjes vind ik hem helemaal af.



De buurvrouw is afgelopen vrijdag geslaagd voor de opleiding tot verzorgende en die verdiende natuurlijk ook een geslaagd kaartje. Ze vond de uiltjes zo leuk dus die heb ik natuurlijk ook voor haar gebruikt. Verschillende papiertjes die super bij elkaar pasten. Gelukkig was ze er ook blij mee.

Ook zag ik dat ik opeens 51 volgers heb, daar ben ik blij mee. Dank jullie wel voor jullie lieve reacties.
Ik hoop vanmiddag nog even lekker in het zonnetje te gaan zitten, en ik hoop dat jullie er ook van kunnen genieten.
Liefs Sabine


8 opmerkingen:

  1. Nou, hier in het westen is de zon alweer foetsie, hoor. Helaas....
    Je hebt drie erg leuke kaartjes gemaakt, ik snap dat de buurvrouw koos voor de uiltjes, gaaf! De bovenste is een schattige babykaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sabine,
    Hier is het somber en koud, de cv. staat aan..en ook de winterjas weer uit de kast gehaald, wat zijn je kaartjes weer lief, die met de uiltjes is echt té gek..geniet van het mooie weer, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier is het ook somber hoor Sabine, ik ben maar aan het soppen geslagen, de keuken moet ook weleens een goeie beurt, laat dan nu de zon maar komen.
    je hebt weer 3 prachtige kaarten gemaakt, de geslaagd kaart vind ik super.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine,
    Wat leuk voor je buurvrouw dat ze haar diploma heeft gehaald. Ja, dan heb jij natuurlijk zo een passend kaartje voor haar...
    Hier scheen vanmorgen vroeg de zon, maar die is inmiddels allang verdwenen. Ik hoop dat hij bij jou nog schijnt...
    Ik wens je een heerlijke woensdag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijke kaartjes heb je weer gemaakt! Heel gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 's middags kwam hier ook eindelijk de zon door. Je zou bijna denken dat het lente is... maar 't is al zomer. ;-) Leuke kaarten, je eerste is mijn favoriet, maar dat is vast geen verrassing haha. Fantastisch papier en leuke toevoegingen! Leuk dat je aantal volgers groeit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helaas was het hier in het zuiden te koud om lekker buiten te zitten, maar met de deur open ging het wel, maar dan binnen zittende hé?! Je eerste kaartje is een super leuk kaartje, dat olifantje is erg schattig. En de andere twee zijn ook zeer geslaagd. Fijne avond, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaarten! En inderdaad fijn dat de zon zich af en toe laat zien!!

    BeantwoordenVerwijderen