dinsdag 14 mei 2013

Kerst deel 2

Vandaag deel 2 van de kerstkaarten. Terwijl jullie dit lezen lig ik languit op een strandbedje aan het zwembad, maar dat is het handige van blogger. Ik kan mijn berichten vooruit schrijven. ;)

Allereerst een vrolijk Donald Duck kaartje. Mijn collega is helemaal gek van Disney dus speciaal voor haar maak ik altijd een paar Disney kaarten. Heb op zijn muts van dat sneeuw spul gedaan maar dat werkte niet helemaal hoe ik het voor ogen had. Ben na 2 pogingen redelijk tevreden maar ga van de winter toch eens op zoek naar een andere tube. Ik heb namelijk geen heattool en ik zoek dus iets wat vanzelf sneeuwerig wordt, als je begrijpt wat ik bedoel.


Nog een gezellige sneeuwman in blauw tinten. Weer met het stempeltje van Nicole. Dat past hier zo leuk bij.


En nog een leuk vintage kaartje. Ik vond het plaatje zo schattig maar vond het wel lastig om er een geheel van te maken. Was bang dat het al snel te somber zou worden.

Liefs Sabine



5 opmerkingen:

  1. Dit vintage kaartje is mijn lieveling,
    de stijl, de kleuren, de afwerking ... prachtig!
    Geniet van je vakantie en de zon,
    laad je batterij maar goed op!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat je beter weer hebt dan wij hier, Sabine, leuke kerstkaarten, de vintage spreekt mij zeer aan. Zo gaat alles gewoon door, jij lekker in de zon in verweggistan, je kaarten worden geplaatst terwijl jij aan het strand ligt, super hoor!!!
    Geniet maar lekker voor je het weet is het weer voorbij.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sabine,
    Ik vind je kerstkaarten stuk voor stuk prachtig. Ik hoop dat je mooi weer heb, maar dat horen we wel als je terug bent. Geniet er lekker van! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja wrijf het er maar even in hoor...jij lekker op je strandbedje aan het zwembad, in de zon!!
    En wij hier midden in de herfstsfeer! wind, bewolking...en regen buien...zo echt (niet) fijn?...ha,ha!
    Maar geniet jij er maar fijn verder van...want het is je gegund hoor meis!
    Ik vind je vintage kaart erg mooi, misschien kan/wil je die ook voor mij apart houden nog Sabine..

    Groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen