zaterdag 27 april 2013

Mijn gekregen verjaardagskaarten

Bij het Millies-forum heb ik mijzelf aan begin van het jaar opgegeven voor de verjaardags-swap. Hierbij stuur je iedereen die jarig is een zelfgemaakte kaart. Kleine moeite om te doen, maar wat leuk dat zo rond je verjaardag de post binnenstroomt.

Hierbij de kaarten die ik heb ontvangen. Het is dus een iets andere post als jullie van mij gewend zijn.



Hardstikke leuk om al die verschillende kaartjes op de kast te zetten. Ik weet nu al dat ik volgend jaar weer mee doe. Want post krijgen is toch wel het allerleukste.
Morgen kom ik terug maar dan met mijn eigen kaartjes.

Fijne avond, liefs Sabine

5 opmerkingen:

  1. Wat zien ze er leuk uit en dit is zeker heel
    erg leuk om te ontvangen allemaal, echt super ☼

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sabine,
    Zo te zien zijn er heel wat creatievelingen die zelf kaarten maken. Wat heerlijk dat je er zoveel hebt ontvangen. Zelf kaarten sturen blijft heel erg leuk, maar om er dan ook eens een aantal te krijgen, dat is natuurlijk helemaal geweldig...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sabine,
    Wat leuk om zoveel verschillende kaarten te ontvangen..mooi om te zien..en dan die Senseo, onze 1ste dus 11 jaar oud, hebben we weggegeven aan iemand, omdat we een andere kleur wilden voor in onze nieuwe keuken en die oude...die doet het nog steeds...Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet niet precies wanneer je jarig bent,
    maar van harte gefeliciteerd!!!
    Wat ik wel weet is dat ik vandaag jarig ben.
    Ik zit op tram 4.
    Nog een fijne dag,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor, je bent goed verwend, nog van harte!

    BeantwoordenVerwijderen