vrijdag 19 april 2013

Druk, druk ,druk

Ik zag net dat het alweer even geleden was dat ik een post gemaakt had. De reden?Ik had het gewoon een soort van druk. Nu heb ik niet zoveel energie dus die moet ik altijd verdelen zo door de week heen.

Ik had al een druk weekend achter de rug en afgelopen maandag had ik ook nog een vergadering van mijn vrijwilligerswerk. Met als resultaat dat ik dinsdag en woensdag niet zoveel gedaan heb. Gisteren was ik weer een beetje mezelf en ben ik gezellig met een vriendin wezen lunchen.

Ook ben ik druk bezig met de voorbereiding voor mijn verjaardag die ik morgen ga vieren. Ben dinsdag pas jarig maar dat is een beetje ongelukkige dag voor je verjaardag. Ook vandaag staan er allerlei afspraken op het programma, maar wilde eerst toch even wat kaarten laten zien.

Het is weer een mengseltje geworden van verschillende kaarten.

Een vrolijke mannenkaart met een biertje, al kan je die natuurlijk ook gewoon naar een vrouw sturen.


Nogmaals een taartkaartje. Dit keer met een stukje van het papier van Eline en een restje paars wat ik nog had. Gisteren kwam ik nog een paar van die taartjes tegen, en aangezien ze altijd erg hard gaan zullen er nog wel meer verschijnen.


En nog een gezellig opkikkertje gemaakt. Een beetje rustige dit keer. Maar vond het papier er wel erg goed bij passen.
Ik hoop dat jullie een fijn weekend krijgen. Ik in ieder geval wel, krijg morgen gezellig visite en ga daarna uit eten. Zondag lekker een rustig dagje er van maken. Tot snel.
Liefs Sabine


5 opmerkingen:

  1. Ze mogen weer gezien worden!
    Geniet van het weekend,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sabine,

    Leuke kaartjes zijn het weer geworden, geniet van je verjaardagsfeest..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk geworden ! Alvast veel plezier op je verjaardagsfeest !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ondanks dat je niet veel puf had, heb je toch weer 3 prachtige kaarten gemaakt Sabine.
    Ik wens je een héle leuke verjaardag met mooie cadeautjes, een gezellige dag.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen