zaterdag 16 maart 2013

Lekker roze

Goedemorgen, wat fijn dat ik vanmorgen opstond en er geen sneeuw lag, het niet regent en het eruit ziet alsof het weer een paar graden warmer is. Zeker na de paar mooie dagen van vorige week ben ik helemaal toe aan de lente.

Ik ben nog voorraad kaartjes aan het maken, maar kreeg gisteren nog wat opdrachtjes voor stoere babykaarten en wat condoleance kaarten dus daar ga ik dit weekend eens mee aan de slag.


Je kan het bijna niet zien, maar het is een felicitatie kaartje geworden. Ik heb ook bakken vol met lintjes liggen waar ik veel te weinig mee doe, dus heb 3 stukjes lint omgevouwen en zo vastgeplakt. Vond het een leuk speels effect en het begin van de lintjes opruiming is daarmee begonnen.


Gewoon een simpel kaartje is ook wel eens leuk. 2 restjes papier en wat plakpareltjes. Zo kom ik ook nog eens door de grote plakparels heen.


En aangezien ik bij tijd en wijle alleen maar plaatjes knip en in elkaar zet, was ik al klaar met dit kaartje toen ik zag dat ik 2 keer het zelfde plaatje heb gebruikt. Puur toeval en wat wil, het zijn nog 2 compleet verschillende kaartjes geworden ook. Valt weer mee dan. En er is er al 1 verkocht, dus ze vallen in de smaak.
Ik wens jullie een fijn weekend. Ik heb vanmiddag een verjaardag van mijn vader en morgen ga ik helpen bij onze wandelsport vereniging.
Liefs Sabine


7 opmerkingen:

  1. Zo een prachtige kaarten gemaakt van rozenpapier!
    Ik krijg helemaal zin in de lente.
    Geniet van het weekend,
    liefs Valere ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je vader, een gezellige dag !
    Je kaartjes zijn super, heel erg leuk gemaakt,
    en je papier en kleur keuze zijn ook geweldig ☺

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst :)
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte! Erg leuke kaartjes, lekker kleurig met dat mooie papier. Vrolijk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine,
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je vader en je kaartjes zijn lief, mooi papier en leuk afgewerkt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Via via hier terecht gekomen en meteen volger geworden want ik raak geïnspireerd door wat je maakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten, heel mooi en vrolijk, je krijgt echt zin in het voorjaar als je deze kaarten ziet.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop dat het gezellig was op je vaders verjaardag, gefeliciteerd Sabine, wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt, lekkere vrolijke kleuren, daar word ik blij van, gelukkig knap ik weer wat op.
    Fijn weekend verder, lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen