zondag 24 maart 2013

Ik kon het toch niet laten

Eigenlijk wilde ik geen papierblokjes meer kopen totdat er een heleboel op was. Nu was ik best goed bezig en waren er al 3 blokjes waar er eigenlijk geen bruikbare papiertjes meer inzaten.

Ook had ik niet zoveel groen,geel en wat heldere kleuren meer. Ik kon het dus niet laten en heb 3 blokjes gekocht. Expres via een webwinkel want als ik naar de winkel ga kom ik met veel meer thuis.





Voor het eerst 2 blokjes van Authentique gekocht. En dat is echt een aanwinst. Het is heel mooi papier. Past super bij elkaar en heeft mooie motiefjes. Ik kocht het lente en zomer blokje.


Ook dit groen en roze vond ik erg mooi. Was nog moeilijk kiezen welke ik wilde hebben.


Ook een lekker vrolijk blokje met primaire kleuren. Ik was er in ieder geval erg blij mee.
Ook was ik van de week bij de Action en daar heb ik was washi-tape meegenomen. Ik doe er eigenlijk niet zo heel veel mee behalve de enveloppen ermee versieren. Maar wie weet komt er nu wel verandering in.


Hier duik ik nog even onder mijn dekentje op de bank want de wind giert hier om het huis heen. Fijne avond nog. Liefs Sabine


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke aankopen, bij het tape zie ik al een paar bekende rolletjes liggen. Voor dat geld neem ik ze ook mee, al weet ik vaak ook nog niet wat ik ermee zal doen.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sabine,
    Leuke tapejes heb je, ik heb er laatst ook wat mee genomen van de Action, die paperpads van Authentique, daar werk ik ook graag mee, ze zijn echt prachtig..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het papier van Authentique is erg mooi! Ben benieuwd wat je gaat maken met de washi tape. Ik gebruik het meestal ook voor de enveloppen.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja het is een echte verslaving, papier kopen dan hè Sabine, maar het zijn ook zulke mooie blokjes.
    Ik zeg ook altijd ik koop geen papier meer, maar dan komt er een stemmetje uit het blokje dat roept, koop me dan, neem me mee naar je huis, en dan ga je weer overstag, ik ben benieuwd wat voor kaartje je ervan gaat maken. Hier is het ook koud hoor!!
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke aanwinsten, daar gaan vast leuke
    kaarten mee gemaakt worden ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sabine,
    Ik zou ook helemaal los gaan als ik in een winkel was. Ik doe dan wel niets met papier, maar des te meer met wol, katoen en mooie stofjes. Laatst was ik in een wolwinkel, voor maar 1 kleur, maar ik ging met 6 verschillende kleuren naar huis, kon me ook niet inhouden..
    Je papierkeuze is helemaal mooi hoor, allemaal geweldige kleuren.
    En je washi-tape is ook erg leuk, daar ga je nog heel veel leuks mee doen denk ik...
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van het papier van Authentique ga je heel veel plezier hebben, ik ben ook dol op die series. Het is mooi, stevig papier, matcht allemaal bij elkaar en is dubbelzijdig bedrukt. Heerlijk! En de tapjes zijn ook erg leuk, daar ga je op een dag nog wel meer mee doen dan je enveloppen versieren. En als je echt niet weet wat je er mee aan moet, kom je maar bij mij gluren hihi! Tape is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen