donderdag 7 februari 2013

Cadeautje voor Valerie

Omdat Valerie de vriendschaps swap organiseerde en zelf geen swap maatje had, had ik haar adres opgevraagd. Ik vond het leuk om ook iets voor haar te maken als dank voor al het werk wat ze er aan had. Ook voor haar maakte ik een theemapje. Heb flink de smaak te pakken.


Het papier is van Tilda. Ooit eens een heel blok gekocht in de aanbieding en ik doe er eigenlijk maar weinig mee. Maar voor dit soort dingen is het juist zo leuk, want het is meteen dubbelzijdig en is dus ook een stuk makkelijker met afwerken.


Kijk de binnenkant is meteen bijpassend gekleurd. Opnieuw een lintje eraan gemaakt en het woordje LOVE zat op een blad in het blok met allerlei labels enzo.

Ook hier de nieuwe liefde en passie thee van Pickwick. Hij is heel apart met rode bietjes. Nu lust ik geen echte bietjes maar dat proef je er dus echt niet uit. En liefde vond ik gewoon heel erg leuk bij het thema van de swap passen.


Uit hetzelfde blok dit kaartje gemaakt. De roos zat ook op het labelblad( of hoe zoiets dan ook echt mag heten)

Ook had ik voor haar een uilen-kaartje gemaakt met de nieuwe mal van Marianne. Hij is echt superschattig. Heel veel werk, want alles moet apart uitgestanst worden. Maar het voordeel is wel dat je mooi restjes papier kunt opmaken.


Ik heb er het mooie Eline papier voor gebruikt.
Ze heeft het ondertussen ontvangen en ze was er heel blij mee. Altijd fijn om een ander te verrassen met  zoiets leuks.

Fijne dag allemaal, liefs Sabine



7 opmerkingen:

  1. Super om te lezen dat je de swap ook leuk vond. En wat leuk dat je valerie ook nog lekker verwend hebt. Zo blijft het voor haar ook leuk en ik hoop dat ze er snel weer eentje organiseert. Het smaakte zeker naar meer.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dotje van een kaart Sabine,je gaat het toch niet menen dat er nu ook rode bietjes thee is, het moet niet gekker worden. Je hebt wel prachtige creaties gemaakt, de uiltjes kaart is ook zo schattig.
    Zaterdag word ik verwent door Cindy en mag ik die mal uitzoeken, lief hè.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sabine,

    Prachtige uiltjes kaart, leuke theemap en kaart..ziet er allemaal weer super vrolijk uit..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Sabine,
    Langs deze weg wil ik je nog een super bedanken voor
    je mooie pakketje dat ik gekregen heb! Dit is héél lief van je.
    Het is een eer om je prachtige gemaakte kaarten nu
    eens echt te mogen zien!
    Lieve groetjes,
    Valerie ♥ & Thanks ♥♥♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Sabine,
    Ik vind die theemapjes zo ontzettend leuk! En zo mooi gemaakt, je gebruikt wel heel erg mooi papier hoor.... Super!
    Fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf gedaan deze creaties, vooral de uil vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Net zoals M@rjan vind ik de uil ook super! Helemaal hip, je ziet ze overal.

    BeantwoordenVerwijderen