woensdag 2 januari 2013

Soms zijn ze ook nodig...

Vandaag 2 sterkte kaartjes gemaakt. Soms heb je die ook nodig helaas. Ik blijf het lastige kaartjes vinden, maar ik vind wel dat mensen in moeilijke tijden ook een zelfgemaakt kaartje verdienen.
De plaatjes zijn van Marjolein Zweed.


Ik heb ze uitgewerkt in 3d en de tekst is een rub-on van Marianne design.


Ze hebben niet zoveel nodig, want eenvoud zegt in dit geval meer dan overdaad.

Morgen gaat de revalidatie weer verder en vrijdag weer naar de arbo-arts. Tussendoor wil ik nog wat vrolijke kaartjes maken.  Ook mogen er wel weer wat nieuwe dingen in huis komen, want zo zonder kerstboom is het maar kaal.

Tot snel, liefs Sabine

12 opmerkingen:

  1. Allereerst wil ik je een gelukkig maar vooral gezond nieuwjaar toewensen Sabine.
    Hopelijk gaat het met je gezondheid dit jaar een stuk beter.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sabine,

    Hele mooie, chique kaartjes heb je gemaakt, ik hoop dat ze nog heel lang op voorraad blijven...dat er dus niets verdietigs zal gebeuren...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas hebben we deze kaartjes soms nodig en ze zijn heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze prachtig!!!
    groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze kaarten maken blijft moeilijk Sabine,maar het is wat je zegt een eigen gemaakte kaart met zo,n moeilijk onderwerp word meestal zeer gewaardeerd, ze zijn stijlvol.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens je een mooi nieuw jaar Sabine. Ach weetje meis, ook dit soort kaarten horen bij het leven net zoals geboorte en de liefde. Ik vind ze wel mooi hoor juist omdat ze met liefde en zorg zijn gemaakt.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes die iemand zeker veel moed gaan geven!!
    Ik wens je ook nog een creatief, gezond 2013!
    lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een prachtige stijlvolle kaart. Wat je zegt, deze horen er ook bij. Veel succes met de revalidatie. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie, stijlvolle kaartjes... tja, het hoort er nu eenmaal bij. En ik denk inderdaad dat de mensen een zelfgemaakte kaart juist in dit soort situaties bijzonder waarderen.
    Nog een heel goed 2013 gewenst!!!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeker weten...zo'n zelfgemaakte kaart is dan extra mooi!!

    Ik wens je een heel goed 2013 toe. Ik hoop dat het een prachtjaar voor je word!

    Lieve groetjes van Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer dat het zo'n kaartje moest worden, maar ze zijn mooi geworden hoor.

    Ik wens je een fijn 2013,
    Lieke.

    BeantwoordenVerwijderen