woensdag 30 januari 2013

Cadeautjes

Hoera kon ik er moeilijk weer boven zetten, maar ik ben wel heel blij dat de sneeuw weg is. Gisteren zonder ongemakken naar het ziekenhuis en vandaag weer zelf boodschappen gedaan. Waar een mens al blij mee kan zijn.
Gisteren kwam de buurvrouw nog even vragen of ik niet iets kon maken voor haar stagebegeleidster. Dat heb ik vandaag voor haar gemaakt. Ze heeft het nog niet gezien, maar ik denk dat ze het wel leuk vind.
Ik heb een theemapje gemaakt met wat zakjes thee erin. Ben alleen vergeten om een foto te maken van de binnenkant. En hij zat net mooi dicht gestrikt.


Het papier is van Tilda, dus de binnenkant matcht meteen mooi. Grote bloem erop en klaar. Moet alleen beter leren lezen. Had het patroon uit een scor-pal boekje gehaald en daar stond 30 cm lang en 12 cm hoog. Ik 12 cm afgesneden en het gescord. Ja dan kom je er achter dat het papier natuurlijk geen 30 cm is maar 30,5. Dus opnieuw begonnen en nu paste het gelukkig wel.


Ook een soort bonbonbloc reep voorzien van een nieuw bijpassend papiertje. Die ging gelukkig wel in 1 keer goed.

En een bedank kaartje kon natuurlijk niet ontbreken.


Hierbij een combinatie van Tilda en Eline papier. Kon prima zo bij elkaar. Ik vond het een leuk setje geworden. Nu maar hopen dat de buurvrouw dat ook vind. Ik heb nog wel meer dingen gemaakt, maar die waren voor een swap en die kan ik dus nog niet laten zien want het is nog niet aangekomen.

Wel wil ik nog even mijn hyacint laten zien, die begint nu lekker hard te groeien en je ziet al dat er verschillende bladeren aan zitten.


Zie je, hij gaat al een beetje openstaan. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat ik kan zien wat voor kleur er in zit.
Ik ga lekker met een kopje thee op de bank en eens even bij iedereen weer langs.
Tot snel, liefs Sabine



5 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine,
    Nou, ik ben eerlijk gezegd ook best blij dat de sneeuw weg is hoor. En nu ben ik gelijk klaar voor de lente. De winter mag nu wegblijven van mij.
    Wat heb je mooie cadeautjes gemaakt zeg. Jij hebt gouden handjes hoor...
    Je hyacinth gaat lekker, duurt niet lang meer voor je van de heerlijke geur kunt genieten...
    Ik wens je een heel fijne middag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie cadeautjes en kaartje Sabine, erg leuk gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sabine,
    Ja, joepie, de sneeuw is weg, kan ik eindelijk ook weer eens naar buiten, heb 3 weken binnen gezeten, dus ik snak naar frisse lucht..
    je laat ons weer 3 mooie creaties zien en..leuk je dat je hyacint gaat groeien..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben zeker dat de stagebegeleidster in de wolken zal zijn met de spulletjes die je hebt gemaakt! Ik zou alvast zeer blij zijn.
    Nog een gezellige avond, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sabine,

    Vandaag heb ik je prachtige swapenvelop ontvangen. Wow, helemaal super. Dat vind ik nou zo leuk aan een swap, je krijgt spulletjes waar ik me normaal gesproken niet mee bezig houdt. Wat een mooie kaartjes heb je voor me gemaakt. Die ga ik dus echt niet versturen. Die komen mooi te pronk te staan op de kast. En aangezien ik gek ben op een lekker bakkie thee was dat ook een helemaal perfect kadootje. Heel erg bedankt. Ik zal die van jouw morgen op de post doen. Ik heb helaas mee mogen genieten van het griepvirus wat hier rondwaart en ben even een paar daagjes binnen gebleven. Maar als de post nl niet al teveel zieken hebben dan zou je het vrijdag binnen moeten hebben.

    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen