zaterdag 10 november 2012

Het duurt even...

Ik ben al de hele middag bezig om een nieuwe post te schrijven maar om de een of andere reden laadde hij iedere keer de pagina niet.
Gisteren kreeg ik ook al een mailtje dat mijn hele blog was verdwenen. Nu is dat gelukkig weer goed gekomen, maar het was wel even schrikken.
Hebben jullie dat ook al een keer gehad? De reden was dat Google verdachte activiteiten had ontdekt en daarom mijn blog hadden gesloten.

Gelukkig kan ik jullie nu toch nog wat kaartjes laten zien.
Helaas gaat dit dus ook niet zo soepel als ik had gehoopt. Hij gaf een aantal keer een upload fout. Maar we gaan rustig verder. Het plaatje is van Marjolein Zweed. Een rustig maar sfeervol kaartje vind ik zelf.

Dit is een wat drukker kaartje. Ik vond het een zo'n ontzettend schattig hondje. Hij kijkt zo lief.
Een echt felicitatie kaartje voor een hondenliefhebber.

 
Al mijn bedank kaartjes waren verkocht, dus ik moest er een paar bijmaken. Er is er pas 1 gemaakt maar ik vind hem wel erg leuk geworden. Lekker vrolijk en toch rustig gebleven.

Vandaag ook een begin gemaakt aan de verkoop van mijn kerstkaarten. Ik hoop dat er nog veel bijkomen, want ondanks dat ik er bijna niks aanverdien, is het wel leuk om er uiteindelijk weer nieuwe dingen van te kopen. Ga ik alvast een verlanglijstje maken.
Ik wens jullie nog een fijn weekend, ga ik duimen dat mijn bericht gewoon gepubliceerd word en dat ik niet ook nog opnieuw moet beginnen.

Liefs Sabine

9 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine,
    Drie mooie, nieuwe kaarten heb je gemaakt, leuk die met dat hondje...de vlinders...heel lief...en ook de eerste is...heel mooi...Gelukkig dat je Blog weer op orde is...Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten Sabine,wij verkopen ook de kaarten ,niet om te verdienen,maar als je weer nieuwe hobbyspulletjes kan kopen is het toch goed, ga maar lekker verder met nieuwe maken ,kunnen wij ook weer genieten van je mooie kaarten.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaarten zijn helemaal gaaf!En wat blogger betreft, bij mij is tie vandaag zooooo ontzettend langzaam. Ik kreeg de melding dat ik geen blogs volg. Vijf minuten later was het gelukkig in orde. Geen paniek, blogger heeft wel vaker rare dingen. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaartjes Sabine, vooral het onderste met die vlinders!
    Gelukkig is het terug in orde gekomen met je blog, had het gisteren al gezien want ik kon niet op je blog komen! Ik heb dit zelf nog niet gehad, maar wel al gelezen bij andere bloggers.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hè bah.....wat vervelend dat het niet gaat zoals je wilt, dat is dan best even schrikken.
    Gelukkig is nu alles weer goed en kunnen we jouw prachtig gemaakte kaartjes weer bewonderen.
    Wat fijn dat de verkoop hiervan zo goed gaat Sabine.
    Fijne avond
    Groetjes, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jou gemaakte kaartjes zien er allemaal zo zomers uit en
    dit mag zeker! Mooi gedaan, groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Blogger soms.. grrr... mij is het nooit overkomen, maar weet van iemand die weken haar blog kwijt was! Jij kunt gelukkig weer bloggen. Mooie kaarten heb je gemaakt,ik vind vooral de onderste helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb dat gelukkig nog nooit gehad, dat mijn blog (tijdelijk) weg was. Ik zou me rot schrikken als alles weg zou zijn of ik er geen toegang meer toe zou hebben. Gelukkig is het goed afgelopen! Je onderste kaartje is mijn favoriet, de kleuren zijn erg mooi en vlinders zijn altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen