donderdag 25 oktober 2012

Nu maar eens bruin

Had ik al een roze en blauwe post, nu heb ik een bruine post voor jullie.
Nu zal je denken, bruin? Ja ik had een blokje gekocht met voornamelijk bruin tinten. Vond het heel mooi,maar ik had er nog steeds niks meegedaan. Want ja stiekem diep in mijn hart ben ik toch wel van de kleurtjes.

Maar op pinterest kwam ik een mooi kaartje tegen in ongeveer dezelfde kleuren, dus de inspiratie was er.Gelukkig volgden de kaartjes snel.
Het is een simpel kaartje, maar hij is echt supermooi in het echt. Juist door de eenvoud komen de kleuren echt schitterend uit. En ja, dan hou je stukjes papier over en wat doe je dan?Precies je maakt een tweede in een iets andere volgorde.

Ga toch maar eens op zoek naar zo iets in kerstkleuren, kan toch ook prima met een kerstroos?
Vervolgens nog een kaartje met een piramide-plaatje.

Achteraf gezien had ik misschien de donkere stukjes ook moeten matten maar ja toen was het kaartje al klaar. Goede tip voor mezelf voor de volgende keer. Toch ben ik er niet ontevreden over.
Ik duik lekker onder een dekentje op de bank, want de wind staat hier vol op de ramen en het word merkbaar frisser. Fijne avond,
liefs Sabine


7 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine,
    Drie hele mooi kaartjes, simpel en toch..leuk en inderdaad..als je het papier mat, springt alles er wat meer uit...dat doe je dan gewoon de volgende keer..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks het verdriet wat ik nu heb, wil ik toch even zeggen dat je prachtige kaarten hebt gemaakt Sabine.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaartjes weer prachtig gemaakt Nancy.
    Ik hou van vergrijsde en natuurtinten, dus dit is helemaal mijn ding.
    Bedankt voor je altijd lieve reacties, vind het leuk ze te lezen.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kaartjes zijn prachtig hoor!
    Ik ben dol op bruin, maar gebruik het idd. ook niet veel. Toch maar eens gaan doen zie ik.
    fijn weekend, liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou ook wel van aardetinten. Ze zijn mooi in hun eenvoud!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf zijn je kaartjes, ik houd wel van deze tinten. Mooi i.c.m. de bloem maar ook het plaatje van de teckel staat er gaaf bij!

    BeantwoordenVerwijderen