zondag 7 oktober 2012

kleurenchallenge

Wat een lekker weertje he vandaag.Lekker zonnetje en niet elke keer van die grote buien regen die over komen waaien. Gister was het world card making day en was er bij het Millies-forum de hele dag van alles te beleven aan challenges en een heuse bingo. Ik heb mee gedaan aan een kleuren challenge en ik wilde jullie het kaartje toch ook wel even laten zien.

De kleuren die je moest gebruiken zijn
Nou dat zijn mooie kleuren toch? Ik vond ze heel inspirerend en maakte er het volgende kaartje mee.

Had het papier al heel lang liggen en er eigenlijk nog nooit wat mee gedaan. Maar het allerleukste is nog wel dat ik met mijn kaartje de challenge heb gewonnen. Mijn weekend kan dus niet meer stuk.
Geniet nog even van het laatste stukje weekend, dat ga ik ook doen.

Liefs Sabine

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Sabine en nog leuker dat je hiermee heb gewonnen. Van harte en dik verdiend hoor. Ik vind het kleurgebruik ook heel mooi.
    Geniet nog even van deze heerlijke zondag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met het winnen van de challenge, je kaartje ziet er ook erg leuk uit, mooi gemaakt in deze prachtige kleurencombinatie.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd!!! ik zie nu het resultaat van die ''mal''(als ik het goed heb). erg mooi xxx sjakyra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is helemaal super dat je met dit schattige kaartje hebt gewonnen Sabine,het is toch waardering van je werk vind je ook niet?
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je die Challenge hebt gewonnen...dat is even een fijne, mooie opsteker nu voor jou! (Wat kon je eigenlijk winnen, of ging het om de 'eer'...ha,ha)
    Hopelijk gaat het nu steeds wat beter, en voel je je gauw weer ok!

    Groetjes van Marianne.
    Goed te weten trouwens dat ik kaarten kan bestellen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen