maandag 16 juli 2012

Variatie op de creatables

Vandaag laat ik jullie een leuke manier zien om je creatables te vernieuwen. Ik vond dit zo'n leuke manier om je mallen eens op een andere manier te gebruiken. En er zijn natuurlijk allerlei variaties op mogelijk. Het papier is van Maja Design en vond ik hier zo mooi bij staan. Ik heb eerst de bloem op de juiste plek gelegd in de mal, beide met de snijrand naar boven. Deze aan elkaar geplakt met verwijderbaar plakband. Toen het papier erop gelegd, en op de gebruikelijke manier door mijn cuttlebug gehaald. Met dit als resultaat.
Ik heb hem afgewerkt met wat plakpareltjes en het label is van Nestabilites, de Ribbon Banner.


Ook heb ik nog 2 verjaardagskaarten om jullie te laten zien. Ik vond ze erg leuk geworden, en zijn het toch 2 verschillende kaarten geworden. Ondanks dat het ongeveer op dezelfde manier gemaakt is. Ik hoop dat jullie er weer van hebben genoten en misschien wel wat inspiratie uit hebben opgedaan.

Liefs Sabine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten