zaterdag 14 juli 2012

opkikkertjes

Vandaag maar eens flink wat beterschapskaartjes gemaakt, want ik zag dat die bijna op waren. Het was in ieder geval perfect knutselweer, alleen is het licht bij mij vrij slecht met dit weer. Dus de hele dag met de lamp aangezeten, en veel proberen met de camera om er nog een beetje goede foto uit te krijgen.

Helaas moest ik er vanmorgen toch nog even uit, want mijn laptop stopte er compleet mee en zo oud is hij nog niet . Dus laptop goed in gepakt, even op de fiets naar de computerwinkel. En gelukkig een kwartiertje later deed hij het weer.



Ik vond in een ver hoekje van mijn hobby kast nog wat cardstock vlinders, met een bijpassend blokje papier.Dus daar ben ik eerst maar mee begonnen, want ik blijf nieuwe dingen kopen en sommige dingen blijven dan toch liggen. Maar daar zullen jullie vast ook wel last van hebben. Of ben ik de enige?



Verder nog wat opkikker-kaartjes gemaakt, van Eline Pellinkhof. Ze blijven erg leuk en goed te combineren met allerlei soorten papier. De creatables zijn van Marianne Design en ook die blijven multifuntioneel. Maar daar zal je in de volgende blog wel meer van zien. Fijn weekend.

Liefs Sabine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten