vrijdag 13 juli 2012

Op koopjesjacht

Vandaag het begin van mijn vakantie. En ondanks dat ik vakantie heb, waren er toch veel dingen die ik graag vandaag gedaan kreeg. Ik wilde naar de kapper, moest nog naar de fysio, er moest natuurlijk ook gewoon gewassen worden en boodschappen gedaan worden. Maar bovenal wilde ik graag even bij Lia van House of seasons langs gaan.

Ze heeft prachtige spulletjes, mooie serviezen, heerlijke zeepjes en het is gewoon erg gezellig om daar rond te snuffelen. Zo wilde ik graag een kommetje van Green Gate en ook dat heeft ze in haar winkeltje staan. Zie maar waar ik mee thuis kwam.

Ik vind hem prachtig, zo met die verfijnde bloemetjes. Maar dat was niet alles wat ik mee nam.
Een mooi rolletje washi-tape in het roze met een schattig motiefje, een leuk roze metalen label en een allerschattigst hartje met een knijpertje erachter. Ook vond ik deze leuke schaapjes van handgeschept papier, lijkt het niet of hij echt krulletjes wol heeft?
En ondanks mijn papiertjes verbod, heb ik ook nog een rolletje mooi papier meegenomen.
Vond het zo mooi met die fijne kleine bloemetjes. Ook heb ik nog een kaartje voor jullie, de rest van mijn kaarten zal even tot morgen moeten wachten, anders word het wel een hele lange post.


Liefs Sabine

2 opmerkingen:

  1. Ha Sabine, gezellig om vanmiddag even met je te hebben bijgekletst over het leuke blogwereldje!
    Wat heb je een leuke post gemaakt over je aankopen!
    En het linkje is je gelukt, knap hoor, ik snap het nog steeds niet.
    Geniet van je vakantie, heerlijk dat je leuke hobby's hebt want dan maakt het niet uit wat voor weer het is!
    Tot snel,
    liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sabine, ik heb gisteren een linkje naar jou (niet gelukt natuurlijk) onder mn laatste post gezet!
    Ik hoop dat er wat reakties gaan komen bij jou.
    Lekker weertje weer he vandaag!
    Ik ga maar lekker werken.....
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen