dinsdag 24 juli 2012

kerst in juli

Wat een lekker weer he, ga morgen ook lekker een dagje naar het strand. Maar ondanks het weer heb ik vandaag mijn eerste kerstkaartje gemaakt.

Dat moet toch ook gebeuren, wil ik december genoeg hebben om iedereen er 1 te sturen. Vorig jaar had ik er te weinig en heb ik op het laatste moment nog kaartjes moeten kopen. En dat is toch lang niet zo leuk, als een zelfgemaakt kaartje sturen.


Zoals je ziet is hij nu wel goed gelukt en pastte hij in 1 keer op de kaart. Het was niet eens de bedoeling dat het een kerstkaart werd, maar ik had geen lichtgroen papier meer, dus het werd vanzelf een rode achtergrond en dan word hij wel erg kersterig.



Ook nog een kaartje gemaakt voor een nieuwe opa en oma, vond hem wel erg lekker vrolijk zo met die zomerse kleurtjes en hij kan zowel voor een jongen als voor een meisje.
De laatste is een verjaardagskaartje, weer lekker in het roze uitgevoerd. Ik hoop dat jullie ze weer leuk vonden. Ik ga nog even genieten van het mooie weer.

Liefs Sabine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten