maandag 30 juli 2012

helaas einde vakantie

Helaas vandaag de laatste dag van mijn vakantie is alweer aangebroken. Maar ik heb het heerlijk gehad. Morgen weer in het normale ritme komen. Ik heb nog wel wat kaartjes gemaakt de afgelopen dagen.
Ik heb een leuk verjaardagskaartje gemaakt, met de mallen van Marianne design en twee kaartjes voor mannen.Ik blijf mannen kaartjes altijd moeilijk vinden, en gelukkig ben ik daar niet de enige in.
Het verjaardagskaartje is vrij rustig gehouden, maar vond hem wel erg leuk geworden.
Dit mannenkaartje is met papier van Maja design gemaakt. Het papier daarvan vind ik uitermate goed geschikt voor mannenkaartjes. En de kleuren pasten precies bij het plaatje.

Ook deze opkikker-kaart is met hetzelfde papier gemaakt.
Ook dit plaatje zorgt ervoor dat ik het echt een mannenkaart vind geworden.
Ik ga nog even genieten van mijn laatste vrije middag. Hier staan de olympische spelen op en dat vind ik toch wel erg leuk om te zien.

Liefs Sabine




Geen opmerkingen:

Een reactie posten