dinsdag 10 juli 2012

Foutje bedankt!

Vanmiddag op mijn werk een leuk kaartje gezien op pinterest en ik dacht die maak ik wel even na. Dus net het even opnieuw opgezocht,ja hoor nog steeds leuk. Even opgezocht hoe het moest, maar ja alles in het engels en in inches. Dus op goed geluk begonnen, en dit was het resultaat.

Ergens was er dus iets niet goed gegaan. Terug naar de pc en nogmaals kijken, en ja hoor onder aan het verhaal stond dus; let op, je eerst plaatje moet je niet helemaal vastplakken,daar de laatste er nog onder moet. Poging 2 dus.

En deze poging lukte wel wat beter, alleen nu paste hij niet op de kaart en dus ook niet in de envelop. Ik heb de hoekjes er dus afgesneden. Ook niet helemaal de oplossing dus van de week maar eens voor poging 3 gaan.

Maar zoals ik nu zie, moet je het op de volgende manier doen. Je snijdt uit cardstock 2 vierkanten van 8x8 cm. Deze plak je op elkaar met tegenovergestelde hoeken. Dus de ene ligt recht en de ander en scheef boven op. Dan snijd je uit 2 soorten papier van elke kleur 4 vierkanten van 4 cm.

Het eerste vierkantje leg je zo in de hoek zodat je nog een stukje cardstock ziet en die plak je aan 1 hoekje vast. De rest plak je op dezelfde manier vast behalve de laatste. De laatste zal je een beetje moeten bijsnijden anders past hij niet, en dan schuif je hem onder de eerste. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Zoniet mail me even of zoek via google naar pinwheel card.

Gelukkig heb ik nog wel een kaartje waar ik wel helemaal gelukkig mee ben.

Liefs Sabine

1 opmerking: