maandag 9 juli 2012

Brownies maken

Nu ben ik gek op lekker eten en daar hoort taart en koek zeker bij. Helaas heb ik eigenlijk nooit boter,suiker,bloem of zelfs eieren in huis. Dat is niet handig als je instant trek hebt in iets lekkers wat warm uit de oven komt. Maar gelukkig is er ook nog Home Made voor mensen zoals ik.
Het is lekker makkelijk, er hoeft namelijk alleen maar water bij, en dat heb ik zelfs in huis.

Ok ik voeg zelf nog walnoten,pecannoten en een handje chocolade vlokken toe. Maar makkelijker kan bijna niet.

Je gooit het poeder bij het water, je roert( Ok er staat mixen met een mixer maar met een vork gaat het ook prima) en dan ziet het er zo uit.


Je gooit je noten/chocolade mix erbij, je roert nog wat.  Er zit zelfs een bakblikje bij. Dus echt helemaal compleet en dan krijg je dit.

Je schuift het de oven in en na 40 minuten ruikt  je hele huis heerlijk naar de chocolade. Voorzichtig heb ik hem uit de oven gehaald en toen zag hij er zo uit.

Heerlijk krokant van boven en lekker smeuiig van binnen. Heb een klein stukje geproefd. Hij is echt lekker. Tuurlijk je proeft dat er geen echte boter in zit, maar voor een gemakspak smaakt hij uitstekend. Hij staat nu ingepakt om morgen mee te nemen naar mijn werk. Daar zullen ze ook wel blij mee zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten